DISH dagvaar ‘pirates’ van IPTV-verskaffers, waaronder twee wat reeds ‘oorgeneem’ is deur …

Die uitgewery Manga het die seerowerparty

DISH Network en NagraStar het weer ‘n saak teen verskeie IP-verskaffers van piraterye in die Verenigde State ingedien. Interessant genoeg het twee van die aanbieders wat gelys is – TVStreamsNow en OneStepTV – al hul domeine Alliance For Creativity and Entertainment geskenk.

Bedreigings wat verband hou met regsgedinge, wat vroeër gereeld in die torrents-arena gereël was, was vroeër gereeld nuus, maar omdat uitsendings begin oorneem, veral onder die meer gewone seerowers, kry IPTV die meeste nuus.

DISH Networks is vinnig besig om een ​​van die mees omstrede ondernemings ter wêreld te word, en hierdie week, in samewerking met die NagraStar-vennoot – Dish Network en die gesamentlike onderneming van Kudelski – het nog ‘n saak teen IPTV tot sy groeiende lys gevoeg.

‘N Regsgeding wat in ‘n federale hof in New Jersey aanhangig gemaak is, is die saak gerig aan individue en ondernemings agter minstens ses verskaffers en / of IPTV-handelsmerke.

“Die beskuldigde (Wilmey) Jimenez het ongeoorloofde televisiepiraat-uitsaaidienste geskep en bedryf of bestuur onder verskillende handelsmerke, waaronder BimoTV, TVStreamsNow, OneStepTV, IbexTVen MagnumStreams ”- ons lees in die klag.

“Verweerder (Fernandez Manuel) DaRocha het ongeoorloofde piratiese TV-stroomdienste onder die SolTV-handelsmerk geskep en bedryf of bestuur, en die verweerder DaRocha gebruik ook SoITV om ongeoorloofde en ongeoorloofde programmeringsinhoud aan verweerder Jimenez te verskaf, wat verweerder Jimenez dan weer uitsend.”

Die basis van die klagte is die ongelisensieerde verspreiding van DISH-programme. Die maatskappy beweer dat hy glo dat die beskuldigde met ander mense met soortgelyke doelwitte saamgewerk het, en dat dit hier is waar dinge begin verward raak.

DISH beweer dat Jimenez en DaRocha ‘lankal verhandel het in soortgelyke seerower-streaming-dienste’, en beweer dat hulle toegang verkoop het tot die nou ontbinde SetTV, ‘n IPTV-verskaffer wat DISH aangekla is vir ‘n skrikwekkende $ 90 miljoen.

Vroeër is SetTV ook deur die Alliance For Creativity and Entertainment (ACE) gedagvaar, ‘n saak wat vandeesweek met ‘n vonnis van $ 7,6 miljoen geëindig het. In hierdie geval is daar ook ‘n paar interessante ACE-oorgange.

Alhoewel die BimoTV-domein blykbaar buite gebruik is, kan dieselfde nie gesê word vir diegene wat voorheen met TVStreamsNow en OneStepTV geassosieer is nie. Soos hier in Mei en Julie hieroor berig, is hierdie domeine reeds in die hande van die MPAA. Vertoon ‘n kopieregwaarskuwing voordat u u na die ACE-webwerf, wat ook deur MPAA bestuur word, herlei.

Alhoewel dit nie deur enige amptelike bronne bevestig word nie, dui hierdie tipe “oorname” van die domein gewoonlik op ‘n soort nedersetting, in hierdie geval moontlik van ACE en / of MPAA. DISH is egter nie ‘n ACE-lid nie, wat daarop dui dat die vestiging met een groep nie weerstand bied teen ‘n ander nie.

In teenstelling met ander gevalle waarby IPTV-verskaffers betrokke is, is die DISH-saak nie op outeursreg gebaseer nie. Die maatskappy beweer ‘n oortreding van die Federal Communications Act (FCA), terwyl hulle ‘n permanente bevel eis om te verhoed dat verweerders Dish-inhoud ontvang en herverdeel en subskripsies en enige gepaardgaande ontvangtoestelle verkoop / versprei.

DISH versoek ook dat verweerders van sosiale media verwyder word, asook vir enige advertering vir ‘seerower’ IPTV-dienste. Daarbenewens vereis DISH dat hul webwerwe aan die sender gestuur word. Natuurlik wil die maatskappy topvergoeding hê wat $ 100,000 kan beloop vir elke FCA-oortreding. Baie groot getalle.

Klagtes kan hier verkry word (pdf)